PROFESSIONAL & IMPARTIAL

jeremy 21:06:2016

Labels

Thursday, September 24, 2015

Japanese -- Cosmic Disclosure: Life on the research vessel Season1, Episode 4




SphereBeingAlliance




Season1, Episode 4
David Wilcock and Corey Goode


DW : 番組へようこそ。ホストは私デイヴィッド・ウィルコック、そして特別なゲストコーリー・グッドを迎えています。彼は内部関係者として名乗り出て、秘密宇宙プログラムというまったく新しい世界について話してくれています。

コーリー、このプログラムの内容を受け入れ難い人はたくさんいるでしょうね。私たちは1969年、月に行きました。「伝えられるところによれば私達は月に行ったらしい」、という表現をとる人もいます。確かに行ったようではあります、少なくとも月でリアルにいろいろやりましたから。それ以来、二度と月には行っていません。彼らはあそこに旗を立てました。2,3の目的を果たして、「これでよし」と。月で見るべきものは見ました。ですから、地球外に定住するということを考えた時、想像してみてですよ、たいていの人はこう言うでしょうね。あまり大したものはないだろうね、と。私達は、いったいどこまで知っているんでしょう?真実が明かされたとき、私達は何を知るのでしょう?


READ MORE

No comments:

Post a Comment

moon

x way live


“Glory to God in the highest, and on Earth

Peace, Good Will toward men.”

This Christmas, Give Peace.


logo

logo


Cameron Diaz UFOs





David Blackford //

rd


info@exopoliticsportugal.com

keshe

Dennis


PLEASE SIGN THIS PETITION


Dennis Kucinich: No war with Russia



No to War, Hot or Cold, with Russia
11,474
of 15,000 signatures



Any citizien of any country can sign this
petition


prg




Instructions HERE

The Congressional Hearing Initiative is a
project of
Paradigm Research Group



esoteric



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

SOCPOR OVNILOGIA

OUR FAMILY OF THE STARS

UFO VIDEOS